reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kerekeš

Peter Kerekeš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto som ? to by som aj ja rád vedel ... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáhudba - metalhudba - electronic

reklama

hudba - metal

Lethargy - Its Hard To Write With A Little Hand 1996

Peter Kerekeš

Lethargy - Its Hard To Write With A Little Hand 1996

Možno si kladiete otázku prečo idem rozoberať album z roku 1996, odpoveď je že o tejto kapele som sa dozvedel pred pár dňami a veľmi ľutujem že som s k nej nedostal skôr myslím si že na Slovensku nepatrí medzi zvlášť známe tak sa ich pokúsim priblížiť. Kapela LETHARGY pochádza z Rochestru (New York) a keď spomeniem tieto kapely a mená tak fanúšikov náročnejšej metalovej hudby zrejme zaujme Eric Burke (Brutal Thruth, Sulaco, Mantrikhore ...) ktorý v kapele nielen spieval ale hral aj na gitaru, ďalej Brann Dailor - legendárny bubeník kapely MASTODON a čo Vám pripomína meno Bill Kelliher ? Áno správne momentálne gitarista kapely MASTODON a spolu s Brannom aj TODAY IS THE DAY. Po týchto skutočnostiach som vedel prečo je album taký aký je. A aký vlastne je ?

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Brutal Truth - Evolution Through Revolution - návrat na trón

Peter Kerekeš

Brutal Truth - Evolution Through Revolution - návrat na trón

Srdce každého priaznivca najextrémnejšej odnože metalu muselo zaplesať keď kapela BRUTAL TRUTH ohlásila príchod nového albumu na tento svet. Keďže sa jedná o prvý študiový plnohodnotný materiál od roku 1997 každý očakával čo nám páni navaria a v akom duchu bude. Myslím si že každý fanúšik za zamýšľal nad tým či nový materiál bude nadväzovať sa staré albumy alebo nastane zlom a progress v kapele.

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 539x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu